marți, 23 decembrie 2014

El a plagiat, ea a plagiat , ei ne-au distrus....

Din ciclul "primarul plagiator" .....
   Chiar daca am fost invitati de duduia Olguta , noi cei din Diaspora, sa ne luam tara inapoi, ne-am luat-o, chiar daca noi avem meserii de tractoristi, mecanici auto, lacatusi mecanici , badante sau gunoieri.Sunt meseriile noastre , cu care ne mandrim , si sunt meserii pe care le-am dobandit prin munca cinstita , multi chiar in fata bancului de lucru, la locul de lucru , luandusi diploma, si nu am acceptat niciodata sa ne plagiem viitorul . Poate un tractorist va face munca duduiei de Craiova, dar duduia nu cred ca va fi in stare sa miste munca unui tractorist.Dupa tot tupeul pe care l-a avut coana mare de Craiova, tupeu in urma caruia imaginea romanilor din Diaspora a fost patata chiar de un conational, azi duduia apare cu o explicatie mai jalnica decat o inmormantare , prin care ea incearca sa explice ca s-ar fi auto-plagiat , caci cea ce a ciordit transa de pe internet, nu erau decat lucrarile ei proprii.

          Aloooo...Craiova?Coana primar , chiar asa de prosti ne crezi dumneata?Daca eram asa prosti pe cum ne crezi, eram morti de mult, iar ca un al doilea aspect, nici unu dintre noi, nu e venit din podul garii sau din cucla cu coceni , ca sti tu cine,(nu dau nume ca te superi) 
Ca pe final nu-mi ramane decat sa-i spun duducutei:
RUSINE SA-TI FIE OBRAZULUI...
Cu dedicatie ptr. Larguta si dottore Viorel:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu