miercuri, 10 decembrie 2014

Foaie verde foaie , foaie , mi-am pus gresie in baie ...

 Din ciclu "mi-am tras gresie in baie" prezint cateva trasaturi de care pitipoancele din ziua de azi sunt mandre nevoie mare.
   Nu conteaza ca umplu cada cu pompa, importanta e gresia,si vezi fain mai luceste , tulai Doamne ca in WC-ul din curte, ala dintre cei trei pari , parca te sufla vantu mai rau prin partile rusinoase...da acum...acum ne-am tras baie, ca cica nu e rusine sa te .... in casa, ca tragem apa cu ligheanu, iar cada e una de fite, ca noi ne spalam doar cand ploua(nu zic zona sa nu se supere cineva ;) )
     
    Nu am inteles si nici nu voi intelege vreodata de ce fatucile astea din ziua de azi,adora sa se fotografieze in diferite pozitii,care mai de care mai fotomodeliste,dar ce nu am sa inteleg NICIODATA , e pozitia cu buzele tuguiate in afara de parca le-au ramas mari, sanii inpinsi cu putere in fata de le se taie rasuflarea, si fundul cat mai bombat in spate, ca daca fotograful e unu mai tolomac si intarzie sa apese pe buton, biata fata scapa si porumbelu pe gaura din dos, si calca si pe broasca...
Interesante pozitii de foto. spui drept ....
Asta sa intamplat cand pitipoanca a ajuns la oras si a descoperit baile publice,si-a facut treaba mare in pisoar...RUSINICA DUDUIE....
Pitipoanca credincioasa - la asta nu conteaza cat de deznudata e, ca bunica-sa si asa isi doneaza pensia bisericii si se are bine cu toti sfintii,chiar si cu aia de la spatele ei, si acum ce o avea daca isi clatesc si ei ochii intr-o pereche de bichini, ca si asa nu stiu ce sunt aia, ca pe vremea lor nu exista asa ceva:
Cea mai mare spaima a pitipoancei a fost atiunci cand ea a descoperit ochelarii de soare,iar dupa ce si i-a pus la ochi, a inceput sa pipaie peretii si sa urle ca a orbit:
V-am spus mai sus ca "noi" (nu zic zona) ne spalam cand ploua, cada e doar de fandoseala:
Iar daca tot esti pitzi facuta la comanda, e musai sa tragi un citat pe fotografia pe care ti-o faci in baie, un citat de suflet amar si de inima albastra ca "donsoara" (am jignit-o,am facut-o domnisoara):
Si daca tot e greu de spalat cada dupa o baie, mai bine ne spalam in bideu, ca si asa e mai mic, si se curata cat ai zice peste...nu , nu pestele de la usa,care tocmai o asteapta,pestele ala de apa,adevarat:
Iar aici nu am ce zice,m-am pocnitorizat si "yo" si ma fotografiez in wc-ul public, ca acasa ma prinde parintii cu aere de pitzi si ma vor pedepsii ca o saptamana sa mulg vaca dimineata si seara:
Metoda de precautie care s-a inventat imediat dupa aparitia pitipoancei care nu stia sa deschida apa si rupea robinetul:
Iar daca vrei sa fi intradevar o pitipoanca originala,urmeaza pasii din cele 10 reguli ale pocnitorizarii:
SUCCES !!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu