luni, 15 decembrie 2014

Vorbe cu talc , sau barfa la cap de pod..


Imi plac unele citate la nebunie.Am ramas surprins de cateva citate .Ne-avand de lucru, am zis ca sa mai trag si eu o cautare cu atot stiutorul Google , care mi se pare ca a devanit creierul fiecarui roman,ca daca nu ar fi fost el, nimeni nu mai stia azi de istoria Romaniei , de politica, sau macar in ce punct geografic se afla tara,cu toate ca asta nu stie prea multi cu Google cu tot .
Vrei sa-ti impresionezi sotul cu o mancare mai diferita fata de cea traditionala, cauti pe Google,vrei sa-ti cumperi ceva nou - cauti pe Google , vrei sa te insori/mariti - cauti pe Google , doar ca singurul lucru care nu se gaseste aici, si de care multi ar avea nevoie , mare nevoie , e creierul , care la multi s-a stafidit inca de la nastere, dar in fine...pana la urma si prostul are rolul lui pe pamant, asa cum au si pestii sanitari in acvariu,nu sunt frumosi , dar mananca rahat toata ziua.Sa revin la unu din citatele de care vorbeam mai sus:
Si totusi ma tem ca la cati sandilai exista pe lumea asta, e imposibil sa nu se gaseasca unu sa-i croseteze un fular unei girafe, chiar daca asta traieste unde caldurile predomina zilnic, dar daca tot un "prost" ar fi ala de ar croseta fularul, oare un destept s-ar gasii sa-si dea haina de pe el unui om al strazii?(ma refer doar la romani, in alte tari exista asa ceva) Iar ca o concluzie, daca un "prost" i face totusi un fular la o girafa, iar un om normal nu se indura sa-si dea haina pentru un amarat ,care-i prostu adevarat???
Alt citat destul de interesant ar fi :
Acest citat ar trebui sa fie batut in tinte in usa de la intrarea in guvern, sa se loveasca toti guvernantii de el , zilnic,atat la venire cat si la plecare , in idea de a nu uita niciodata frica de piatra, ca nu se stie de pe o zi pe alta ce se poate intampla,si poate ne vom alege noi, poporul, o metoda veche sa-i judecam , in piete, apoi sa-i condamnam le pieire si sa-i executam cu bolovani,sa vada si cei care vor venii, ce-i asteapta daca nu isi indeplinesc indatoririle fata de tara si de popor.
Un alt citat , si ultimul, pe care l-am gasit , e unu 100% romanesc, rostit de o gura priceputa la orice, chiar si la acele lucruri pe care nu si le inchipuie nici o femeie:
Cel mai bun citat din toate vremurile.Ce am inteles din el?Am inteles cea ce nu a inteles Tonciu.Asta e citat destinat tuturor siliconatelor si buzatelor, si sper ca daca vre-o siliconata va ajunge sa citeasca acest srticol, sa nu rada, ca toate sunteti la fel, toate siliconatele aveti acelasi creier putred.
THE END ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu